Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Hej!!!

Av lowa dunbäck - 2 november 2012 14:29

Hej!!! jag vet att jag inte har skrivit så mycket men det är för att jag inte har haft så mycket tid. för jag har varit med kompisar och massor av annat. men nu ska jag försöka att skriva varje dag. så idag ska jag vara med nån men jag vet inte vemmen jag ska ringa nån typ emma elr isabelle och då ska jag fråga (om) jag ska vara med dom så ska jag fråga om dom vill följa med och kolla på Rallarcupen. för min syrra går i handboll och det är rallarcup. Jag kanske skriver mer sen vad jag har jort hejdå  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av lowa dunbäck - 9 februari 2013 09:13

Hej! nu har jag inte skrivit så mycket för jag glömmer hela tiden bort att jag har den här bloggen. Men nu ska jag skriva varenda dag. Idag ska jag...? Ne jag vet inte vad jag ska göra. Jag kanske ringer nån kompis? Men på kvällen ska jag i alla fall...

Av lowa dunbäck - 25 november 2012 17:21

Hey idag har jag varit med Alva och Natahlie vi var på en julmarknad i jokkas med min mommo och jag köpte en glas ängel och den är jätte fin. och så har jag tittat på LOL den är bra . Igår var jag också med dom och då var vi ute och vi var på ett tak...

Av lowa dunbäck - 17 november 2012 09:38

Hej! jag har ju inte skrivit igår eller nån dag i veckan för jag har glömt bort det jag kommer skriva mer på dan sen. Snart ska jag fika och sen ska jag gå ut och åka madrass det är inte så kul när man är ensam för jag är i stugan men om isabelle had...

Av lowa dunbäck - 4 november 2012 19:58

Hej! <3 idag har jag ju varit med Emma och vi var med Alina också och då var vi i bamse backen och vi åkte där. och sen så gick vi ner till bromsgatan och vi var där och pratade och så hittade vi hjätte mycket is som var nästan lika långa som vi. ...

Av lowa dunbäck - 4 november 2012 10:52

Hej! idag ska jag vara med Emma och jag vet inte vad vi ska göra men vi kanske ska gå till hjampis och kolla när dom spelar handboll elr så kanske vi ska åka i bamse backen igen. och jag skrev inte så mycket nu för att jag har ju nyss vaknat och jag ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest
 pizza
 tacos
 handburgare
 kött och potatis
 kyckling och ris
 köttfärssås och spagetti
 lax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards