Alla inlägg under juni 2012

Av lowa dunbäck - 24 juni 2012 19:19

hej under helgen har jag Isabelle,Alva,Clara,Ozzy,Ebbe,Johan,Mats och patrik har varit i vistas det ligger vid nikkalokta. jag och isabelle spelade plockepinn hon vann sen hjulade vi. och vi hjulade varje dag det var roligt. när vi var i nikkalokta och fikade på lördag då träffade vi Alina vi pratade lite med henne sen åkte vi till tälten så var jag med isabelle det var kul. och nu är jag hjätte brun i ansiktet fatt solen lyste hjätte mycket. när vi åkte hem på söndag åkte vi först till stugan sen åkte vi till stan och så duchade jag sen åt vi pizza som jag inte tyckte om och nu skriver jag snart ska jag läsa alla mina julia och frida tidningar de är hjätte många mer än 10 av varje.   

tja

Av lowa dunbäck - 1 juni 2012 16:49

Tja igår stukade jag foten riktigt rejält och det gör hjätte ont jag går  som en snigel det är jobbigt.imorron är jag här och skriver mycket så jag skriver inte så mycket nu hejdå 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest
 pizza
 tacos
 handburgare
 kött och potatis
 kyckling och ris
 köttfärssås och spagetti
 lax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards