Alla inlägg under maj 2012

Av lowa dunbäck - 31 maj 2012 18:08

hej på skolavslutningen ska jag ha kort shots och ett linne som det är en annat linne på som är typ lite jenomscinlig och så ska jag ge en prisent till Rosi och marie och så ska jag ge  några gossedjur åt några av mina kompisar.idag när jag var på skolan så jobbade vi med en sak som är om känslor och så jobbade vi med svenska och matte och engelska. på sommaren ska jag och min storasyster på fotbolls skola i fyra dagar och på min födelse dag är jag också vara där och man får en  gratis fotbolls tröja,fotboll,vatten flaska och diplom och en dag ska vi på gruvtrolletslekland med alla som ska vara med på fotbolls skolan och sista dan ska vi ha vatten krig och det kommer bli hjätte kul för oss.i morron kan jag inte så jag måste skriva nu istellet. imorron på skolan ska vi på en tips runda och så bjuder skolan på frukost.hejdå  

Av lowa dunbäck - 29 maj 2012 18:51

hej idag på skolan jobbade vi med matte och svenska och om en själv och familjen och på rasten lekte vi hajen och på gympan spelade vi brännboll med fyrorna och vi spelade tjejerna mot killarna och tjejerna vann. när jag kom hem åt jag lite riskakor och tittade på åstin och ally,A.N.T avanserad ny talang och nu är jag med min lillebror ozzy han tittar på tv och äter riskaka och jag skriver hejdå måste gå.

hej

Av lowa dunbäck - 29 maj 2012 16:24

hej idag på skolan jobbade vi första timmen med matte men jag har gjort ut matte bok 2a och 2b såjag fick jobba med svenska sen hade vi rast efter rasten jobbade vi med en ovanlig sak som är om en själv och familj. imorron kan jag inte skriva så jag skriver det jag kommer och kansje kommer och göra imorron nu. imorron på skolan ska vi jobba med svenska och familjen och de och på rasten ska jag och elina leka kurijömma med dunk.sen ska vi jobba med kroppen och sen ska jag, smilla,emma,alina och felicia f.g när jag kommer hem tror jag attjag ska titta tv och äta mellis.hejdå

hej

Av lowa dunbäck - 4 maj 2012 20:50

hej blogg tittarna hoppas ni läser detta...idag har jag varit på skolan första timmen hade vi svenska på andra timmen hade vi matte.sen när jag kom hem åt jag torrkött och tiger kaka.sen skulle vi åka till stugan i stugan skottade jag och ozzy snö... sen gick jag in och kollade ett pogram sen börga jag skriva som jag gör nu imorron ska jag nog vara ute.hejdå

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest
 pizza
 tacos
 handburgare
 kött och potatis
 kyckling och ris
 köttfärssås och spagetti
 lax

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards