Alla inlägg under juli 2012

Av lowa dunbäck - 13 juli 2012 20:25

Hej! under veckan  har wilma lageholm sovit hos oss i stugan på onsdag bastade vi och sen sprang vi ut i våran gräs vattnare det sprutar hjätte mycke vatten överallt fast det är kallt vatten. det gjorde vi på torsdag också det är hjätte kul. och jag, wilma och alva sovde i våran lekstuga det var kul och vi ska på vatten festival i lauko. på lördag och på söndag ska jag kansje jag skulle vara med alina.hejdå 


Av lowa dunbäck - 1 juli 2012 23:45

hej jag kan inte skriva så mycket nu men jag skriver lite. på fredag när vi var på KF då när vi hade lyssnat på sean banan då fick man hans autogrf jag fick det på min tröja som jag köpte och jag fick en kram och puss av SEAN BANAN det är helt otroligt han är bra på att sjunga  /Lowa Dunbäck







                                                  
              

Av lowa dunbäck - 1 juli 2012 23:45

hej jag kan inte skriva så mycket nu men jag skriver lite. på fredag när vi var på KF då när vi hade lyssnat på sean banan då fick man hans autogrf jag fick det på min tröja som jag köpte och jag fick en kram och puss av SEAN BANAN det är helt otroligt han är bra på att sjunga  /Lowa Dunbäck







                                                  
              

Av lowa dunbäck - 1 juli 2012 23:45

hej jag kan inte skriva så mycket nu men jag skriver lite. på fredag när vi var på KF då när vi hade lyssnat på sean banan då fick man hans autogrf jag fick det på min tröja som jag köpte och jag fick en kram och puss av SEAN BANAN det är helt otroligt han är bra på att sjunga  /Lowa Dunbäck







                                                  
              

Av lowa dunbäck - 1 juli 2012 23:45

hej jag kan inte skriva så mycket nu men jag skriver lite. på fredag när vi var på KF då när vi hade lyssnat på sean banan då fick man hans autogrf jag fick det på min tröja som jag köpte och jag fick en kram och puss av SEAN BANAN det är helt otroligt han är bra på att sjunga  /Lowa Dunbäck







                                                  
              

Av lowa dunbäck - 1 juli 2012 23:45

hej jag kan inte skriva så mycket nu men jag skriver lite. på fredag när vi var på KF då när vi hade lyssnat på sean banan då fick man hans autogrf jag fick det på min tröja som jag köpte och jag fick en kram och puss av SEAN BANAN det är helt otroligt han är bra på att sjunga  /Lowa Dunbäck







                                                  
              

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du mest
 pizza
 tacos
 handburgare
 kött och potatis
 kyckling och ris
 köttfärssås och spagetti
 lax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards